Oferta

DORADZTWO

Doradztwo i consulting IT

Doradztwo informatyczne (konsulting informatyczny, consulting IT) to szereg specjalistycznych usług obejmujących wsparcie z zakresu różnych dziedzin IT dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji państwowej lub samorządowej. W zakresie doradztwa informatycznego znajduje się dobór sprzętu, oprogramowania i technologii teleinformatycznych oraz projektowanie, wdrażanie i utrzymanie najbardziej wydajnych systemów komputerowych. Consulting IT ma na celu optymalne wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych w celu realizacji celów jednostki. Warto podkreślić, że nie jest to usługa jednorazowa, ale ciąg zdarzeń, które są koordynowane przez specjalistyczną firmę konsultingową na zlecenie konkretnego Klienta.             


AUDYTY

Audyt wewnętrzny

Audyt będący oceną stanu faktycznego jest niezbędny dla zapewnienia realizacji celów ze wskazaniem kierunków niezbędnych zmian. Przeprowadzanie audytów wewnętrznych jest jednym z elementów mających pozytywny wpływ na zarządzanie firma lub organizacją.


testy penetracyjne

Testy penetracyjne

Testy penetracyjne

Specyfiką testów penetracyjnych jest atak na infrastrukturę sieci klienta poprzez wszelkiego rodzaju luki w systemie, tzw. podatności. Testy są wykonywane przez zespół wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy posiadają bogate doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami różnej wielkości,
 z różnych branż. To doświadczenie pozwala nam na przeprowadzenie kompleksowych testów. Testy te obejmują wszystkie, możliwie i wrażliwe obszary w firmie. Przeprowadzone testy są podsumowane w raporcie. Dokument ten zawiera także analizę znalezionych problemów ( z rekomendacjami jak te podatności usunąć).„Atakowanie” infrastruktury, zasobów, aplikacji oraz systemów klienta obywa się wyłącznie za jego zgodą bez ich naruszenia oraz zmian. Testy penetracyjne pozwalają na weryfikację słabych strony bezpieczeństwa firmy.


Monitoring bezpieczeństwa IT

Monitoring bezpieczeństwa IT

Ważnym elementem w zapobieganiu podatności systemów teleinformatycznych i minimalizacji ryzyka wynikającego z ich istnienia, jest mechanizm szybkiego wykrywania oraz podejmowania w określonym czasie właściwej reakcji – zanim podatności zostaną skutecznie wykorzystane przez intruzów.
W szczególności, ma to znaczenie w przypadku systemów udostępniających usługi w sieci Internet.

W ramach monitoringu bezpieczeństwa oferujemy usługę składającą się z czterech niezależnych od siebie komponentów:

  • Powiadamianie o nowych zagrożeniach i podatnościach,
  • Monitoring bezpieczeństwa zewnętrznych usług sieciowych,
  • Analiza podatności zewnętrznych usług sieciowych,
  • Stały monitoring bezpieczeństwa.

Wsparcie

Wsparcie

Wybór pomiędzy pełną obsługą (outsourcingiem IT, Help Desk), a częściowym wsparciem IT powinien być uzależniony od indywidualnych potrzeb konkretnej firmy lub instytucji. Pełna opieka sprawdzi się dla przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu IT. Częściowe wsparcie informatyczne to dobry wybór dla dużych jednostek mających niewielki dział informatyczny lub małych firm, które zatrudniają jednego informatyka do opieki nad infrastrukturą. Gdy wewnętrzne zasoby nie wystarczają, aby zabezpieczyć infrastrukturę, skonfigurować WAN/LAN i zająć się innymi niezbędnymi procesami, można skorzystać z zewnętrznej pomocy którą oferuje nasza firma.